बिरगंज चैत्र १४ - एन आई सी एसिया बैंकले आफ्नो ग्राहकहरु लाई सेवा सुविधा दिने उद्देश्यको साथमा ग्राहक सहायताकेन्द्र संचालनमा ल्याएको छ ।
कोरोना भाइरसको महामारीमा फोनबाटैे ग्राहकको गुनासाहरु बुझन र सम्बोधनको लागि सहायताकेन्द्र संचालनमा ल्याएको प्रादेशिक प्रमुख प्रकाशचन्द्र अधिकारीले जानकारी दिनु भएको छ । कोरोना भाइरसको महामारीमा सरकारले लकडाउन गरेपछि घरभित्रैबाट गुनासो राख्न सकुन भनेर ग्राहक सहायताकेन्द्र संचालनमा ल्याएका उहाले जानकारी दिनु भयो ।बैंकले प्रादेशिक कार्यालयका साथै प्रदेश २ को पाच स्थानमा सहायताकेन्द्र संचालन ल्याएको छ।